Radiator incalzire habitaclu / Calorifer - Alege masina:

 

 

Ce trebuie sa stii despre radiatorul de incalzire habitaclu / caloriferul masinii tale?

 

     Atunci cand iesi din casa si simti frigul abia astepti sa ajungi in masina si sa te incalzesti insa de cele mai multe ori masina da caldura foarte greu. Temperatura pe care lichidul de racire o are este reglata de un termostat. Acesta se deschide si se inchide la o anumita temperatura. Atunci cand termostatul este inchis apa din motor face un circuit mic: trece prin motor si prin radiatorul care incalzeste habitaclul. Pe masura ce temperatura motorului creste cu mai mult de 97 de grade se va deschide un termostat si lichidul de racire va trece prin radiatorul de racire, aflat in partea din fata a motorului. Acolo lichidul de racire va fi racit cu ajutorul unui ventilator de racire.

 

     Daca termostatul nu mai functioneaza el poate ramane pe inchis caz in care motorul nu se va mai raci. Daca termostatul ramane deschis, atunci tot timpul se va face un circuit mare al lichidului de racire. Motorul nu se va mai incalzi suficient si nu va ajunge la temperatura de functionare optim. Va consuma o cantitate mai mare de combustibil si nu va da nici caldura in interiorul masinii sau in radiator, ceea ce va genera disconfort. Exista si situatia in care radiatorul pentru habitaclu se strica.

 

 

 

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul Autopiesa.ro pentru a afla primul noutatile si promotiile nostre. Promitem sa nu fim prea insistenti :)