Raspunsuri la cele mai frecvente intrebari

1. Am comandat o piesa si nu se potriveste pe masina mea. Cum procedez?

 

       In primul rand iti recomandam sa ne contactezi prin e-mail sau prin completarea formularului de retur pentru ca un consilier Autopiesa.ro sa poata verifica problema si sa gaseasca o solutie potrivita pentru tine. Apoi, in functie de dorinta ta, fie inlocuim piesa cu una compatibila, fie iti returnam contravaloarea produsului.

 

2. Cum returnez un produs?

 

       Daca doresti sa returnezi un produs tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi prin e-mail sau sa completezi formularul de retur. Daca te afli in aria de acoperire a celor de la Fan Courier (verifica aici), vom trimite un curier la tine sa ridice coletul si vom suporta costul de transport al returului. Daca nu te afli in aria de acoperire, poti expedia coletul prin orice alt curier, insa va trebui sa platesti costul de transport in momentul expedierii returului. Te rugam sa ambalezi coletul astfel incat cutia produsului sa nu se deterioreze la transport. Dupa ce coletul ajunge la noi, in functie de preferinta ta, iti expediem alt produs sau iti returnam banii intr-un cont bancar. Detalii complete despre returul produselor gasesti pe pagina Retur gratuit in 30 de zile.

 

3. In cat timp primesc banii inapoi in urma returului unui produs?

 

       Incercam sa iti returnam banii cat mai repede, insa termenul maxim este de 14 zile de la primirea produsului de la tine. In cazul in care returnezi produsul personal la magazinul nostru, iti vom returna banii pe loc.

 

4. Nu am gasit factura in colet. Cum procedez?

 

       Fiecare colet este insotit de factura si certificat de garantie. Factura se afla in plicul transparent in care este si awb-ul curierului. Certificatul de garantie este tiparit pe spatele facturii. Daca totusi nu ai gasit factura, te rugam sa ne contactezi prin e-mail sau prin completarea formularului de contact si iti vom trimite un exemplar pe e-mail.

 

5. Am gresit datele de facturare. Cum procedez?

 

       Modificarea datelor de facturare implica stornarea facturii si emiterea uneia noi. Te rugam sa ne contactezi prin e-mail sau prin completarea formularului de contact in termen de maxim 5 zile de la primirea facturii pentru orice modificare referitoare la aceasta.

 

6. Cat timp sunt rezervate in magazin produsele comandate?

 

       Produsele comandate sunt rezervate in magazin timp de 7 zile. Dupa aceasta perioada comanda este anulata fara instiintare prealabila si nu iti mai putem garanta prezenta lor in magazin.

 

7. Am primit comanda incompleta. Cum procedez?

 

      Daca constati ca lipsesc anumite produse din colet, iti recomandam sa ne aduci la cunostinta prin e-mail sau prin completarea formularului de contact in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului. Orice sesizare ulterioara va fi greu de solutionat.

 

8. Am primit un produs deteriorat. Cum procedez?

 

       Daca produsul primit este deteriorat iti recomandam sa refuzi primirea coletului si sa soliciti curierului sa scrie la observatiile refuzului ca produsul a ajuns deteriorat.. Daca ai receptionat deja coletul, este necesar sa soliciti curierului sa completeze un proces verbal de constatare pe care sa sa ni-l trimiti odata cu produsul deteriorat si sa ne aduci la cunostinta problema in termen de maxim 24 de ore. Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva, deoarece firma de curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere.

 

9. Piesele de caroserie vin vopsite in culoarea masinii?

 

       Produsele de caroserie nu vin vopsite in culoarea masinii. Acestea vin grunduite pentru protectie la transport. Inainte de vopsire va recomandam regrunduirea acestora.

 

10. Ce reprezinta produsele pentru care se solicita piesa veche la schimb?

 

       In cazul anumitor produse (cum ar fi: alternatoare, electromotoare, pompe de servodirectie, etrieri frana, casete de directie, etc.), pentru a beneficia de pretul afisat pe site, se poate solicita piesa veche de pe masina la schimb. Produsele pentru care se cere piesa veche la schimb sunt produse reconditionate de catre producatori in conditii de calitate maxima pe aceeasi linie de productie ca piesele noi. Garantia pentru aceste piese este identica cu garantia pentru un produs nou.

 

 

 

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul Autopiesa.ro pentru a afla primul noutatile si promotiile nostre. Promitem sa nu fim prea insistenti :)